Justin vill gifta sig när han är runt 25-26 år

Rada upp, mina damer - den kanadensiska hjärtekrossaren Justin Bieber meddelade att han skulle vilja göra en lycklig tjej till sin fru i en nära framtid.

"Genom att 25 eller 26 år, jag vill se mig själv, vill, gifta eller börja leta efter en familj," berättade den 17-åriga sångaren på kvinnors Wear Daily i New York på torsdagen, när mode publiceringen bad där han ser sig själv fem år från nu.

Dessutom i nyheterna att det är noga med att göra världen Bieber Fever Spike, erkände konstnären som trots sin unga ålder, skulle han vilja ha Bieber barn som springer runt förr snarare än senare.

"Jag vill vara en ung pappa", sa han. "Jag vill kunna ha gjort vad jag ville göra - att bli framgångsrik, att göra en film eller vad som helst. Men om tiden är rätt, vill jag definitivt att vara gift vid 25."

Superstjärnan var dock snabb att erkänna att även tidigare Disney älsklingen Selena Gomez är för närvarande hans "flickvän just nu," Äktenskapet är inte i deras omedelbara framtid.

"En sak - jag är inte ute efter att gifta mig nu," tillade han.

- Access Hollywood



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: