Christina Milian vill jobba med Justin

Sångerskan Christina Milian har avslöjat att hon skulle älskat att arbeta med tonåringa pop idolen Justin Bieber.

Stjärnan blev 30 nyligen och blev tillfrågad vid ett evenemang i New York hur det känns att nå milstolpen i födelsedagar.

Hon sa till OK! "Det känns fantastiskt. Det känns faktiskt riktigt coolt. Det är inte som oh my gosh jag börjar bli gammal. För mig är det något jag känner att jag kan stå längre. Jag är mer självsäker. Jag känner att jag har gått in i den med visdom och inte bara som naiv och på samma sätt som jag var förra året. "

Sångaren
tillade att hon skulle älska att jobba med Justin.

Hon sa: "Jag skulle älska att jobba med Justin! Egentligen har jag arbetat på ett par låtar i studion nyligen som han försöker få på sitt projekt. Håll Tummarna."

- MonstersAndCritics


Name: Aytii

var fr du all infoo om honom? ;o

2011-10-31 @ 20:43:21
Blog: http://myonlymiracle.blogg.se/

Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: