Gör Joe Jonas mer mogen musik än Justin?


"See no more" sångaren Joe Jonas rensar upp rykten mellan honom och Justin Bieber om att vara en rival, men går Joe för långt så han kränker Justin?

Enligt Hollywoodlife, känner sig Joe Jonas inte hotad av Justin. Men han kan ha gått lite för långt - förolämpar han Biebs?

Joe berättar för AOL om hans karriär är i en annan basebollarena än Biebers.

Jonas sa. "Låtarna är lite mer mogna är Justins. De saker som jag sjunger om ... Jag hoppas verkligen att 11-åringar inte rör dem annars kommer deras föräldrar att behöva prata. "

Han säger också att hans soloalbum "Life" handlar mer om de hinder som unga vuxna till skillnad från pre-teen drama.

"Jag är 21, så jag sjunger om saker en 21-årig ​​skulle behandla. Och om en 11-årig ​​eller vem som helst vill lyssna på min musik, det är bra, jag är mer än nöjd. Jag bara känner kärnan publiken kommer att vara lite äldre,'' tillägger Joe.

- Hollywoodlife.com




Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: