Justin blir lite sur på reporter



Justin höll på att intervjuas av Heat magazine för ett kommande nummer när händelsen inträffade...

Reportern försökte fråga honom om hans celebcrush Cheryl Cole när det gick neråt. När han fick frågan om han skulle vilja ta henne ut på en date sa han:

"Tja, först och främst skulle det vara olagligt för hon är för gammal... Min mamma är 35, så hon är närmare min mammas ålder än min."


Aj, burn! Cheryl, jag hoppas du inte läser detta.

Då reportern försökte fårga om hans kärleksliv och, vi antar, de foton av honom hånglandes med Selena Gomez i Västindien.

Justin avbröt reportern och sa, "Jag har blivit frågad den frågan alldeles för mycket."

Han tillade, "Jag kommer inte kunna ha ett privatliv om jag fortsätter få den frågan hela tiden. Så jag kommer inte besvara denna fråga någonsin igen."






Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: