Intervju med Selena om musik, turné och Justin

En ny intervju med Selena av Star Magazine:

Fråga: Vad kan du berätta om det nya albumet?
Det finns drive-in-the-bilen låtar plus mycket allsång. Du kan dansa till den. Det finns stora beats.

Fåga: Hur är din nuvarande turné på väg?
Att göra konserter är när allt mitt hårda arbete lönar sig. Jag kan slutligen bara ha kul med mina fans. Detta är också den första turnén där jag har kreativ kontroll, ner till vad dansarna gör.

Fråga: Hur slappnar du av?
Sömn! Jag drar för gardinerna och stänger ute världen. Annars umgås jag med mina vänner eller går till stranden.

Fråga: Får du och Justin någonsin någon frid från fansen?
Jag försöker bara att fortsätta att vara så normala som möjligt. Visst är det tufft ibland, men jag ska vara med vem jag vill. Det är levande mitt liv.

Fråga: Hur ni gå ut på en enkel dag?
Vi vet inte ens tänka på vart vi går. Vi bara gillar att vara tillsammans.



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: