visste ni de här 22 sakerna om justin?





1. "jag smälter när en tjej kysser mig på nacken" - Justin


2. när Daniel Radcliffe sa att han trodde justin var en tjej,  då sa Justin  'haha, men btw jag låg med Hermione', go Justin!


3. Justin säger att han inte förstår varför tjejer går på toa tillsammans (:


4. Justin: "när jag träffar en tjej är problemet att jag inte vet om hon gillar mig eller om hon gillar min levnadsstil."


5. Justin's favorit vers i låten 'boom boom pow' är versen...'i'm a beast when you turn me on' (: lol


6. Justin: jag älskar mina flickvännar Interjuvaren: vilka flickvännar? Justin: mina beliebers (:


7. Pattie säger att Justin verkligen är ''dirty minded'' ibland.


8. en 40 årig kvinna frågade justin om han kunde singnera henner bröst men Pattie lät honom inte
göra det 


9. Justin säger till sina fans: 'you all look like princesses'. Justin kan ju inte säga det till killarna så han säger till dem: 'except for you, you look like a MANN!'


10. när Justin var liten ville han ha en elefant =)


11. Justin är inponerad på snälla tjejer, för att “ they are hard to find”, säger han :)


12. Justin sa en gång: "Don't you see my sexy face?"


13. Justin gillar stränder mer än poolen


14. Justin vill gifta sig nä han är 27.


15. Justin gör "hundvalpsminnen" när han vill ha något :)


16. interjuvaren: "How many followers do you actually have on twitter?", Justin: "27 billion 9 hundred and thou- I'm just kidding" (: hahah


17. när Justin busringer brukar han säga: 'BIEBER ALERT', LOL.


18. när Justin inte vet vem det är som ringer honom brukar han luta som en brittisk tjej som säger "Hallo" !!


19. Justin säger att han gillar att tjejer jagar. RUN GIRLS RUN! ;D


20. Justin har tjej och kill fans,men han gillar tjejerna mer för de är ju inte som om att han skulle flörta med killarna, haha.


21. Justin säger att om hans flickvän skulle vara bra på att sjunga skulle han göra en duett med henne!!


22. en gång gav Justin sitt nummer till en tjej, tjejen la ut det på twitter :(

det tycker jag är taskigt för tänk om han lita på henne...

// LINA K <3 :D




Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: