Visste ni att??



* Justin börjar gråta när han blir för stressad.
* Ryan sade en gång "Jag gillar vita tjejer, Jsutin gillar svarta och Chaz är gay!"
* Justin säger att fansen inspirerar honom till hans sånger.
* Justin låtsades vara Selena Gomez stylist när han busringde henne.
* Justin älskar att säga att han är vit.
* Han har sagt att han märker de tjejer som skriker högst på konserterna.
* Han blir fortfarande nervös när han står framför en vacker tjej.
* Justin är stolt att han kan prata franska, för det är romantiskt.
* Han gillar inte när folk stirrar när han äter.
* Justin har lovat sig själv att aldrig såra sin flickvän.
* När han var i Paris efter Baby musik videon hade kommit ut frågade dem honom om Jasmine V var hans flickvän, och han svarade "Inte för tillfället."
* Justin älskar att flörta med söta tjejer.
* Han älskar att äta godis innan konserterna.
* Justin sa att om det händer något hans flickvän kommer han göra allt för att ta hand om henne.
* Han sa en gång "Tjejer är mitt favoritämne, jag kan prata om dem 24/7!"
* Han vill älska någon som inte använder honom för berömmelsen.
* Han har en vana att slicka sina läppar och sticka ut sin tunga när han dansar.
* Han brukade ta karate lektioner som yngre.
* Justin sa "Jag sparar min oskuld till den rätta tjejen och gifter mig med henne och även lever med henne resten av livet."
//Lina W



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: