Visste ni att...


*Han sa en gång "Tjejer är mitt favoritämne, jag kan prata om dem 24/7!"
*Justin sa "Jag sparar min oskuld till den rätta tjejen och gifter mig med henne och även lever med henne resten av livet."
*Justin är stolt att han kan prata franska, för det är romantiskt.
*När Justin skulle gå av från planet i LA slog han i huvudet i dörren.
*Han skulle absolut dejta ett fan, om hon inte är för galen.
*Justin saknar ibland hans gamla liv då han bara kunde vara med sina vänner och vara en normal tonåring.
*Han älskar att äta godis innan konserterna.
*Han har en vana att slicka sina läppar och sticka ut sin tunga när han dansar.
*Justin skulle en gång försöka tvätta sina kläder själv, och de blev rosa.
* Justin redigerade "Speaking in tounges" videon.
*Justin busringde till selena och då låtsades han vara Selenas stylist.
* Justin älskar att logga in och läsa fansens twitter när de inte vet att han är online.
* Han vill ha en tjej som han kan hålla om när han blir rädd.
*Justin älskar att säga Im White (jag är vit)
* Han är beroende av Willow Smith's sång "Whip My Hair".
* En gång var Justin ute och gick med Jazmyn, då kom det någon paparazzi så han bärde upp henne och sprang iväg.
*När Justin reser runt lämnar han sin Range Rover hos Caitlin och Christian Beadles.
*Justin gillar inte när någon kollar på honom när han äter.
* En gång när Sean Kingston bärde lila Supra skor skrek Justin "AYO SEAN, you Mr. Kingston, your stealing my purple swag!"
*Justin märker när tjejer skriker allt dom har på konserter.

//Lina W



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: