Justins Fanmail



Sofi skickade ett fanbrev till Justin den 27/8 och fick idag tillbaka en bild med Justins autograf på! Hur häftigt är inte det!? Alltså funkar den här adressen som vi har postat innan:

Vill du skicka fanmail till Justin?

Well, jag har adressen här ;)


Justin Bieber
c/o Island Def Jam Group.
Worldwide Plaza
825 8th Ave.,
28th Fl.
New York, NY 10019
USA


Eller ja, adresserna... den ovan är adressen som finns ute på internet, det finns också denna;

Justin Bieber
PO Box 578, Wittman, AZ
Household Carina Bieber
USA

.. som var med i FRIDA - tidningen, vilken som är rätt kan jag inte svara på, ni får chansa helt enkelt ;)

Här är en liten förklaring till hur du gör: (Om du vill ha svar)

Skriv några fina rader till Justin, kanske om hur mycket du älskar honom? (a), eller ja något liknande. Sen ska du ha två kuvert, ett stort och ett litet mindre. På det stora kuvertet ska du skriva Justins adress och på det lilla ska du skriva din egen adress! Då behöver han inte skriva om det och det finns större chans att du får ett svar. Om du vill att han ska signa bilder och skicka med så får du skicka med bilder (utskrivna från en dator kanske?) själv och lägga i det stora kuvertet - tillsammans med brevet. Det är ju bra om du har sånna här typ fodrade kuvert så att inte bilderna förstörs.

Den fungerar som ett frimärke, eller ja, så att han inte behöver betala frimärken för att svara på brevet.

Dessa finns tyvärr inte att köpa i Sverige. Finns att beställa från typ finska sidor? Haha, ja, det gjorde jag iaf. Ni kan ju googla det. Det funkar säkert jättebra utan en sån här också! Fråga ditt närmaste postkontor hur du ska göra ! :)

Om du inte vill ha eventuellt svar, utan bara berätta för Justin hur mycket du älskar honom (a) , så skickar du bara ett brev som vanligt utan bilder och kupongen :)

OBS! Det är inte säkert att de är rätt adress eller att det ens är Justin som svarar på breven. Men han har sagt själv att han faktiskt läser all sin fanmail! Men som sagt vet jag inte om det är rätt adresser. Och han har kanske inte tid att skicka svar. ( När jag skriver svar menar jag inte att han skriver tillbaka utan bara skickar tillbaka bilderna, signade :P )

& Brevet kommer ju inte HEM till Justin , utan det är till hans fanmail! :)

Ett litet tips är ju att dekorera ditt kuvert lite, så att det sticker ut i mängden! :) Kanske lite fina klistermärken eller något?

// lina k


Name: E

Hej!
Tack så mycket för information (även fast det var länge sedan ni skrev det!) I alla fall, jag undrar det här: OM jag vill ha svar, ska jag lägga det lilla kuvertet i det stora, med en massa frimärken i? Måste det vara anda frimärken om det ska skickas till Sverige från USA eller kan det vara samma? Tacksam för svar! <3

2013-08-11 @ 14:10:38

Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: