Jay Sean: ''Känner mig gammal mot Bieber''





Down sångaren Jay Sean säger att nya yngre stjärnor som Justin Bieber och Willow Smith få honom att känna gammal.

Den brittiska sångaren sade om Biebster: "Det verkligen gör att du känner dig gammal. Med Bieber, jag anser honom som en kompis som gjort visor tillsammans, men då ibland kan jag inte låta bli att känna mig som pappa. Jag är som ett Fan, jag är tio år äldre än du. Du var, typ, fem när jag hade min första flickvän. 'Det är bara galet',''

Sean fortsatte.
"Men det är bra att börja ung så att du kan finslipa dina färdigheter, då när du blir äldre du har det här spelet låst. Jag har pratat med Justin Bieber om detta och jag är som: In i gymmet nu, praxis skicklighet gymmet, kommer du att buff"

Jay släpper sitt nya album Time Freeze i februari 2011, som presenterar singeln 2012.

//Lina W <33 x



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: