Varför Justin hade låtsasmustach

Baltimores fräcka John Waters och tonåriga heartthrob Justin Bieber har en liten sak gemensamt.

Ansiktshår.

Justins hänger naturligtvis över hans ögon - den berömda floppy lugg.

Och nu har unga Justin, en av de hetaste stjärnorna på planeten, låtit världen veta att han eftertraktar filmskaparen varumärke, penna-tunn mustasch.
De två delade soffan förra veckan som gäster på Storbritanniens "The Graham Norton Show". Bieber var det finns en hjärtekrossare, medan Waters främjas sin bok "Role Models".

Inte långt efter det skrikande dött ner från Biebers introduktion bad 16-åringen om han kunde säga något. Han lutade sig över till Waters "slutet på soffan och uttalas som bara en tonåring kan: "Ditt stache är sylt."

"Tack. Tack så mycket," svarade Waters med ett stort leende på läpparna. Han tog sedan ett ögonbryn penna ur fickan och räckte den ner till Bieber och sade: "Om du vill prova det .... Kan jag dra den på dig?"

Bieber tog pennan men avböjde Waters erbjudande av artisteri. "Jag är bra'', säger han invände. "Kanske senare."

Säker nog, så snart serien slutade, medan backstage Bieber drog på en version av mustaschen, som Waters har sagt var inspirerad av Little Richard.

Waters sa förra veckan att Biebers hyllning slags smickrade honom och spruckna upp honom.

"Det är verkligen fick mig att skratta när jag såg det," Waters sa. "Det var det sista jag förväntade mig."

Paparazzi knäppte till synes miljontals bilder av Bieber med mustaschen, med ingen aning om det hade något att göra med John Waters. I själva verket, en berättelse i London Daily Mail slags skällde Bieber för utdragna på ansiktshår, kalla det ett tecken på hans omognad, efter reportrar spotting rockstjärnan lämnar ett exklusivt indisk restaurang med det - han tydligen höll det på till middag .

Waters sa att han är en Bieber fläkt, som redan äger sitt första album och planerar att köpa den andra. Hans favorit träffad? "Baby."

"Jag är ett fan av hela fenomenet - som är 16 och så berömd att du inte kan lämna ditt hus," Waters sa. "Jag tror han är den enda personen som kan orsaka en internationell incident genom putsning hans lugg. Jag hoppas att hans hår kapas varje timme. "

Medan tillsammans på utställningen, lyckades Waters få Bieber att underteckna en flaska Proactiv, akne behandling som tonåring stjärnan stöder. Waters sa att han inte bara beundrar Biebers smällar, men hans förmåga att hålla hans panna fläckfri under dem. "

"Jag är den enda person i hela världen som äger ett signerat, Justin Bieber-godkända finne medicin," Waters sa skrattande. "Jag kommer att behålla den. Skojar du? Jag ska visa den - och om jag någonsin får en finne, kanske jag kommer att använda den".



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: