Justin's läckta låtar!



En annan tidigare ohörd JB låt har drabbat webben: Ride, en uptempo låt som läckt ut på nätet onsdag, dec 22.

Vakande Beliebers har spekulerat i att "Ride" kommer visas på Biebers nästa album, men en representant för sångaren berättar för Billboard.com, "Det är en demo som han skrev till en annan artist" - vilket skulle förklara varför Bieber sjunger, "I could be your queen, but you could be my boo, " under den första versen. "Jag älskar när du kallar mig 'baby, baby" sjunger Justin senare, i en melodi som låter bekant av hans singel, "Baby." Även om det inte bekräftats när Bieber spelar in "Ride" , har några fans spekulerat i att det var gjord för en tid sedan, då stjärnan, vars röst har vuxit märkbart djupare under loppet av 2010, sjunger i ett högre ton på låten. En annan låt som nyligen funnits är "Latin Girl", en låt producerad av JHype och Goodwill & MGI och dök upp online i slutet av november och spelades in för sångarens kommande album, enligt en källa. Bieber, som släppte ett "My Worlds Akustisk" album i November, har hittills bara bekräftat ett samarbete med Rascal Flatts för sin nästa skiva, som kommer att följa upp "My World 2,0" och en av de mest efterlängtade skivorna av nästa år. "Jag älskar Rascal Flatts och jag är hedrad att de gör musik med mig," sa han.




Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: