Justin: ''Jag vill hjälpa andra med Pray''

Justin Bieber blir allvarlig i den nya videon till hans My Worlds Akustisk med låten "Pray". Klippet öppnar med ett montage av människor i nöd. Sedan en bild på Bieber spelar gitarr är flashad.

Videon visar blandade bilder av naturkatastrofer och krig med bilder av Biebers möte med fans på sjukhuset och bilder av honom uppträdande. Klippet avslutas med budskapet: "Gud talar i tystnaden i hjärtat. Att lyssna är början av bönen."

Bieber verkar nöjd med resultatet. "Så stolt över den här låten och den här videon, säger han tweeted. "Jag sjunger här en från hjärtat."

Klippet passar verkligen med låtens uppmuntrande tema och budskap, som var inspirerad av kungen av Pop själv. "Det är en mycket upplyftande sång, väldigt motiverande Det kommer definitivt från hjärtat. Det är väldigt vackert," Bieber förklarade nyligen i en radiointervju med Ryan Seacrest. "Jag tänkte definitivt av Michael [Jacksons] "Man In The Mirror" när jag skrev det."

Bieber donerar en del av intäkterna från hans My Worlds akustiskt album till Barnens Miracle Network.
"Jag är i stånd att ge tillbaka tack till mina fans och Gud", sade han i ett pressmeddelande. "När jag skrev "Pray" tänkande jag att jag ville hjälpa andra och jag känner att jag har ett ansvar att göra det. Vad är meningen med att göra allt detta om du inte kan göra skillnad i andras liv? Det här albumet är en gåva till mina fans och medel från det tillåter oss alla att hjälpa till. "



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: