Justin: ''Jag vill avsluta High School och Universitetet''


Tonåringa popstjärnan Justin Bieber sa enligt uppgift han har planer på att gå på universitetet.

Den 16-åriga kanadensiska sångaren har rest över hela Europa för att främja hans nya album My Worlds Akustisk denna vecka.

Och Bieber, som för närvarande är i Paris, sa i går för första gången att han skulle vilja gå på universitetet.

Enligt GossipCop.com, samtidigt som en Madrid presskonferens Justin sa: "Jag har alltid med en privatlärare på mina resor som jag har fem tre-timmars pass i veckan med. Jag vill avsluta High School och även universitet och sedan utvecklas vart min musik tar mig."

U Smile sångaren, som utförs på söndagens X Factor, tog senare sin Twitter-sida att diskutera hans dag i den spanska huvudstaden.

Han skrev: "Lång dag i ESPANA men värt det! Hade mycket roligt och fansen här är otroligt! 10.000 personer vid undertecknandet! Översvämmade gatorna!! "



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: