Jay Sean: ''Elaka Justin''

Jay Sean har sagt att Justin Bieber är "ond" och tillade att han vill arbeta med den tonåriga pop sensationen.

Sean berättade för OK att han skulle vilja göra duett med den 16-åriga, samt en skriva med några låtar för honom.

Han sade: "Aww, Justin elaka, man! Jag vill skriva en låt för honom, liksom. Jag tror att det finns ett par låtar som jag fick i åtanke för Justin. Nästa gång jag ser honom ska jag spela dem för honom. Men ja, jag skulle jobba med Justin. Jag tror han är en väldigt begåvad unge och faktiskt jag inte kommer att kunna kalla honom "grabben" för mycket längre. Han gör sin grej. "

Sean fortsatte att säga att han förstår Biebers situation av att växa upp i allmänhetens ögon, och känner att han kan relatera till vad sångarens fanbase vill höra.

Han tillade: "Jag är exalterad över det, att göra något tillsammans."



Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: