.




Så vad tonåringen Justin Bieber egentligen försöker göra när han sågs kyssa hans turne partner Jasmine Villegas tidigare i år? Det är en fråga som det 16-åringen har undvikit obevekligt för mycket av de senaste månaderna, men för torsdagens "mest fascinerande människor" speciell på ABC att han blev tillfrågad av någon han bara inte kunde ignorera - legendariska nyhetsuppläsare Barbara Walters.

Som svar försökte Bieber bara passera utanför kyssen som just detta, och inte något hans fans verkligen behöver oroa sig alltför mycket om:

"Jag kysste henne ... Ja, jag var bara, jag vet inte, jag bara kysste henne. That's about it. Jag vet inte. Jag visste inte ens att någon tog bilder. Det liksom bara hände och jag vet inte. Det är inte jättekonstigt. Är det konstigt? Jag tror att varje 16-årig kysser en flicka, rätt, så det är inte något utöver det vanliga."

Även i trots alla dating rykten (som också inneburit Selena Gomez), har Bieber insisterade rakt igenom att han är singel, något som antagligen framstår som en bra sak att de flesta av hans fans.




Comment here:

Name:
Bad memory?

Email: (won't be published)

Blog:

Comment: